25 Eylül 2013 Çarşamba

Bazen delilik, mutluluktur...

Eğer bu yazıyı okuyorsanız ve kendinize bir iyilik yapmak istiyorsanız bir "delilik" yapın. Ama sadece kendinize ve kendi başınıza...Normalde asla yapmam diyeceğiniz veya tüm normal (?) insanların duyduklarında çıldırmış olabileceğinizi düşündüğü bir şeyler yapın. Kim ne dermiş, ne düşünürmüşler olmadan sadece hayal ettiğiniz birşeyi ötesini berisini hesaplamadan yapın,gerçek kılın. Bugün az önce tam da öyle bir şey yaptım ve kendimi dünyanın en mutlu insanı hissediyorum. Belki de kontrol delisi bir insan olduğumdan sıradışı yaşadıklarım beni yeniden yaratıyor, ruhumu besliyor.

Birçoğumuz beslenmeye önem verir ve yediğimiz,içtiğimizin hesabını yaparız. Ama en çok beslememiz gereken yer ruhumuz. O ruh doymayınca hiçbir derde deva bulunmuyor. Hatta yakın zamanda gittiğim bir cilt doktoru derinin beynin konuştuğu yer olduğunu söyledi. Beyin ne kadar rahatsızsa deri hastalıkları da daha pek çok hastalık gibi ortaya çıkıp alarm veriyor bize. Sürekli bedeni dinleyip "şu sebepten şu oldu bu oldu" diye düşünmek de doğru değil ve yıpratıcı oluyor (tecrübeyle sabittir) Ancak bazen mesajları doğru okumayı bilmek gerekiyor hayatta.


Aylardan Eylül, mevsimlerden güz olur da ben hayatımı baştan yaratacak ,yenileyecek yepyeni kararlar almam mı? Şimdilik neler oldukları sadece bende saklı kalacak. Ama sevgili günlük sana ihanet etmek istemesem ve teknolojisiz yaşayamasam da bir süreliğine hayallerimi içimi açan,gözüm gibi baktığım defterlerime yazacağım.

Eylül hem güzün başı, hem okulların açılması hem işin başlaması demektir kendimi bildim bileli. Belki de bundan sebeptir hep yeni başlangıçlara gebedir ve benim için kişisel tarihimin milatlarıdır.

Herkesin kendi milatlarını yaratacak gücü ortaya çıkarabilmesi dileğimle...






2 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Guzunkizi dedi ki...

çok teşekkür ederim:)