5 Eylül 2012 Çarşamba

Bilseydim-Emily Dickinson

Her ay severek takip edip okuduğum bir e-dergiden tanıdım Emily Dickinson'ı.Tam da bu mevsime ve bu havalara uygun bulduğum şiirini paylaşmak istedim.



Bilseydim

Bilseydim sonbaharda olacağını bu işin
Yazı bir yana iterdim
Yarı kızgın, yarı gülüşle
Ev kadınlarının sinekleri kovduğu gibi..

Bir yıl içinde buluşacağımızı bilseydim
Ayları yumak yapardım
Ayrı ayrı dolaplara doldurur
Günlerini beklerdim..

Şayet asırlar unutsaydı gelişmeyi
Onları elime dolardım
Parmaklarım durana kadar
Geçmiş günlerin içinde..

Bilseydim ne zaman biteceğini ömrün,
ikimizin ömrünün
Onları bir meyva kabuğu gibi soyar
Tadlarına bakardım.

Not:Herkesin ücretsiz ulaşacağı,içinde çok keyifli ve çok öğretici konular olan dergi bir "İstanbul Martı"sı.Martı dergisinin tüm sayılarına http://www.martidergisi.com/ dan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: