29 Ağustos 2012 Çarşamba

Gezgin Kurtlarım Depreşiyor

  Koca bir yazı hem iş hem de tamamen duygusal sebeplerden dolayı 10 günlük Çeşme-Alaçatı tatiliyle bitirmiş olmanın üzüntüsünü yaşıyorum.Son bilmem kaç saatimi ekran karşısında vizesiz gidebileceğim bir yere uygun uçak bileti aramakla geçiriyorum.Sonuç :Hüsran:(

  Bu arada gezgin ruhlu arkadaşım Silmaril'e sapık gibi bin tane mesaj yolluyorum.:) Kendisi evde yok eve geçince yolladığım onca mesaja bakarken ne kadar kurtlanmış olduğumu anlayacak.O da olmasa "Şu koca dünyada yapayalnızım,bizim hiç gezimiz olmadı mı anne?" diyerek bir küçük Emrah bakışı atmak istiyorum.:)

  Ucuza bilet bulmak için kullandığım skyscanner.com ve ekobilet.com'un yanısıra Pegasus'un,Thy'nin,Sunexpress'in milyon tane seferini sorguladım.Hatta kesmedi otobüs firmalarına sardım.

Neler öğrendim?

*Almanya'ya Ulusoy ve Varan turizmin otobüsleri varmış.Hatta Varan'ın Budapeşte ve Viyana'ya kadar otobüsü olduğu yazıyor.

*Esenler otogarının websitesi varmış. Görmeniz lazım burada esenler :) Buradan Batum'a giden firma baktım.Vardar Turizm gidiyormuş bilemedim,hiç kullanmadım.

*Bayram tatili için bakıyordum bilet.Ama uygun bilet bulmak için seneye bayram biletimi bu bayramdan alsam ancak kurtarır :p

*Arayışlarımı oldukça geniş bir yelpazeden yaptım.Beyrut,Dubrovnik,Zagreb,Üsküp,Kosova,Saraybosna,Batum,Dubai,Abu Dabi,Sri Lanka,Fas,Batum,Basel,St Petersburg,Moskova,Ürdün destinasyonlarında yapıp yine de aklıma ve cebime uyanını bulamadım.

*Tur ile bir yere gitmekten çok hoşlanmasam da en uygun bütçeyle ve en kısa zamanda çok yer gezebileceğim programlar çok cazip geliyor.

  Daha zaman var belki ama ruhumun da gezmeye ihtiyacı var...



2 yorum:

Giz dedi ki...

Biz de bir keresinde vizesiz yakın gidilebilecek yerleri araştırırken dubrovnik'e gitmiştik :) bilet direk almaktansa tur satın almak daha mantıklı oluyor, o zaman uçak bileti fiyatına otel de aradan çıkabiliyor ;)

Guzunkizi dedi ki...

@giz ben de aynı şeyi düşünüyorum.Daha mantıklı di mi? bakalım nereye varacak :)