3 Ağustos 2012 Cuma

Kırılma Noktalarındaki Dilekler

     Kırılma noktaları vardır hayatın karar anlarında, sonucunu beklerken yüreğinize fay hatları açan...Sonunun veya sürecin nasıl olacağını bilmesem de "bir umuttur yaşatan insanı" deyip bana ihanet etmeyen umut dolu balonlarım,kozalarında tırtıllarım var benim.Kendi muhteşemliğini henüz fark edemeyen...


     Ummadığım bir anda ,ummadığım bir ihtimal geldi önüme.Herkesin(ben dahil)" bu puanla bu okulun bahçe kapısına atanamazsın dediği" bir günde bir dilek diledim çooook içten.Ama bu sefer gerçekten hayırlısını istedim.İçi çok acıyorken zordur bazen insanın yürekten "hayırlısı"diyebilmesi.Gitmemek,yapmamak,olmamak ister.Bir süre en yakın sırdaşı olumsuzluk ekleri olur hayatında...Zordur koşulsuz şartsız olmak bazen.İnsan işte...



     Biliyorum ki,şu hayatta adı "yeni" olup da beni heyecanlandırmayan bir şey yok. Yeniler güzeldir çünkü,umutludur,heyecanlıdır,değiştirir,dönüştürür,geliştirir. Yeni bir dönemde yeni bir iş yerine başlıyorum.

     Dileğim;yüreğinde koşulsuz sevgi olan herkesin dileklerinin"yeni"nin heyecanında,mutluluğunda,tükenmeyen umudunda,geliştiriciliğinde olması..


     O gün bir dilek daha dilemiştim geleceğime...Bekliyorum...

Hiç yorum yok: