14 Ekim 2012 Pazar

İyiki Var Olanlarla...

Güzel bir pazar günü...Saat öğlen üçü geçse de fonda akordiyon çalan bir sokak şarkıcısı,içimde huzur,yanımda kahvem ve keyfim:)

28 yıl önce bugünlerde gözümü açmışım dünyaya hayatın bana getireceklerinden habersiz.Zamanla ne getireceğini çok merak eder olup herşeyi kontrol etme çabasına da girsem şu günlerde tekrar en başa dönüp akışta ve anda olma çabası içindeyim.Bunu bazen başarmak zor olsa da imkansız olmadığının ve gün be gün birşeylerin değiştiğinin farkındayım.

Hayatta yaptığım en iyi şey dostlar biriktirmek olmuş.Eski dostlar denen dostlardan...Tanışıp bir günde kaynaştığın ve ilk çıkarında seni satanlardan değil,ömürlük olanlardan.Birbirini hiç tanımayan,farklı ortamlardan tanıştığım arkadaşlarım yan yana gelip keyifli bir gece geçirebildiler ve çok da iyi anlaştılar.O an bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu anladım ve ne kadar doğru kararlar verdiğimi.Anladım ki,sen düzgün olursan,içini iyi tutarsan ve iyilerle aynı yolda yürürsen hiç tanımadığın iyiler de biraraya geldiklerinde bunu yadırgamazlar.Benzer benzeri çeker gibi.Görünüşleri,ilgi alanları,yaşları,aileleri,gelenekleri ne kadar farklı da olsalar eğer yürek bir ise, yolda bir oluyormuş.


Güzel bir eğlence,gelemeyenlerden güzel mesajlar,iyi dilekler,temennilerle 27'ye veda ettim.30'a iki kala olmak istediğim "Ben"e çok da uzak olmadığımı gördüm.

Yeni hayaller,yeni umutlarla,yeni bir günde yeni bir hayata başlıyorum.Dilerim iyikilerim keşkelerimden hep çok fazla olur ve huzur,neşe ve hep iyilerle olur...

Hiç yorum yok: