7 Kasım 2011 Pazartesi

Meleklerle Yaşamak

Meleklerle yaşamak...Adı bile ne kadar huzur verici değil mi?Bir günde, bir çırpıda okuduğum bir kitap ve ihtiyacım oldugunda da hep yanımda olan inandığım bir kitap.Bir çok kitap okudum ve çoğunun içinde gecenleri unuttum gitti.Ama gercekten bu kitapta farklı bir şeyler var.Meleklerin varlığını yakından hissediyorsunuz.Dilekleriniz yürekten istediginizde oluyor.Tabi bunun için gercekten gülümseyerek,içten,yürekten istemek ve de sizin ve evrenin hayrına olanı istemek önemli.Hani her hayırda bir şer var demek gibi.Bazen şer gibi gördüklerimizin bizim hayrımıza olduğunu aradan biraz zaman geçince anlayabilmemiz gibi.
Kitaba göre meleklerden yardım istemenin püf noktalarını paylaşacağım:
*Yürekten yardım isteyin
*Gülümseyerek yardım isteyin
*İsteyin ve unutun
*Bir açık kapı bırakın
*Belli bir konuda yardım isteyin
*Eğer bir adım atmanız gerekiyorsa,bunu yapın!
Bİr de" meleklerle yaşamak el kitabı" var Beki hanımın.İçerisinde bir çakra açma ve melek uyumlaması cdsi var.Bir de çok yeni melek kartları çıkmış henüz kartları alamadım ama şimdilik  facebook sayfasından çekilen günün kartlarını takip etmekteyim.

Beki Hanım'ın kendi sitesinden(meleklerleyasamak.com)yazdığı minik bir yazıyı sizlerle paylaşacağım.

Melekler Dünyası'na hoşgeldiniz.

Hayatınızı meleklerin mucizelerine açmaya hazır mısınız?
Meleklerimiz her anımızda, hayatın her alanında, ilişkilerimizde,
işle ilgili konularda, hayallerimize ulaşmak, hatta hayallerimizin
ne olduğunu keşfetmek için bile bize yardım etmeye hazırlar.
Tek yapmamız gereken, onlara izin vermek.
Nasıl mı?
"İtiraf ediyorum, melekler lafını ilk duyduğumda iş kadını şapkamı takıp "Melekler mi? Yok, daha neler!" demiştim ama onlara bir şans verdim, meleklerden yardım istemeyi denedim ve meleklerle el ele hareket etmeye başladığımda neler olabileceğini gördüm. Meleklerle yaşamaya başladıktan sonra hayatım tamamen değişti. Her anım irili ufaklı mucizelerle doldu. Öyle ki, artık güzel sürprizlere şaşırmıyorum bile. Şimdi sadece gülümsüyor, meleklerin hediyelerini, onların tavsiyelerini başkaları ile paylaşmak istiyorum."

İnternet sitesinden (meleklerleyasamak.com) yazıları ve eğitim tarihlerini takip edebilirsiniz.Şahsen ben aralık ayı meleklerle iletişim eğitimine gitmeyi düşünüyorum.Ayrıca meleklerleyasamak facebook sayfasında kitabı okuyan ve hayatlarında mucizeler olan pek çok kişinin görüşleri var.Bazen yazılanları okumak bile mucizelerin varlığına sayısız teşekkür etme sebebi oluyor.Şükür duaları çoğalıyor ve kulağımda Zülfü Livaneli'nin sözleri çınlıyor.."Bir insanı sevmekle başlayacak her şey,dünyayı güzellik kurtaracak"...

Hiç yorum yok: