16 Kasım 2011 Çarşamba

Yazbozumu

Dünyaya bir daha gelecek olsam kesinlikle yine aynı mevsimde doğmayı isterdim.Bir çok kişi sonbaharı hüzün,ayrılık mevsimi kabul etse de aslında doğada da olduğu gibi yenilenme,değişim mevsimi benim için.Derin derin nefesler alıp içime çektiğim, her nefese şükürlerimi sunduğum mevsim...Alıp başımı yollara çıkma mevsimim..Kendimi her fırsatta sahile atma mevsimi...Her sarı ağacı,yaprağı sevme,resmini çekme mevsimim...

Nerede okumuştum hatırlamıyorum ama uzuuuun zamandır değişmez iletim şudur ki; Tam da hayatı anlatan bir bağbozumudur sonbahar...Yarım kalmışlıkların,umutların,sevinç ve hüzünlerin karıştığı bir yazbozumu...





3 yorum:

Unknown dedi ki...

vuuuvvvv dedim içimden :) fotograflara bayıldım :)) harikalar evet belki kasım ayı çok yağmurlu çok grili ama o doğadaki renk değişimi harika :) sevgiler...

ELFony dedi ki...

Baharın renkleri çok güzel.. Fotoğrafları sen mi çektin?

Guzunkizi dedi ki...

@burcu;bayılıyorum bu renklere.Soguk donsam ve kış yagmurunu sevmesem de sonbahar renkleri için bitiyorum:)

@elfony;evet ben çektim.sonbaharda gördüğüm her ağacı yaprağı cekesim geliyor:)burası yedigöller..gitmediyseniz şiddetle tavsiye ederim.En güzel ayları eylül-kasım arasıymış.