1 Ocak 2012 Pazar

Ödül aldıııııımm:))Ve yeni yılın ilk ödülleri

Blog dünyasına yeni girdim.Fırsat buldukça okuyor okuyor ,elimden geldiğince de yorum bırakmaya çalışıyorum.Çok severek takip ettiğim, hatta bazen okuduğum yazılarını tekrar dönüp baktığım bloglar var benim..Böyle biriyim ben işte ,kendimden bir şeyler bulmaya göreyim.Kitap,köşe yazısı,blog postu demem ihtiyacım her olduğunda dönüp bir daha bakarım.Hatırlatırım kendime başka hayatların varlığını,benzerliğini ve bir o kadar da bambaşkalığını...Buralarda yazışırken ,paylaşırken  bazen farkına varmadan birbirimizin hayatına öyle bir dokunuyoruz ki "bu mudur işte budur!"diye konuşurken buluyorum kendimi.Mesaj vermek yönlendirmek,zorlamak,baskı yapmak yok.Sadece insanın kendini yazması bile bazen ,okunması en keyifli kitapları okumak gibi oluyor.Hani her hayat bir hikaye derler ya,gerçekten öyle olmasaydı bu kadar hikayenin kesiştiği yollar olmazdı diye düşünüyorum.

Sevgili Dozbüyücüsü ödüllendirmiş beni..Sevdiğim,takip ettiğim hayatlardan.Çok çok teşekkür ediyorum buradan ona.Bu benim ilk ödülüm :)Yeni yılda daha çok takiple ,daha çok dokunarak insanlara yaşama kararı aldım.Bunu da buradan devam ettireceğim.

Şimdi ben de 10 blogu ödüllendireceğim.Kural ödül aldığınız blogun linkini vermek ve 10 blogu ödüllendirmek:)

İşte ödüllerimin sahipleri:)
Sevgili Maceraperest

Sevgili Burcu

Sevgili Amak-ı Hayal

Sevgili Ömrümde Yeni Bir Nefes

Sevgili Yolun Neresindeyim

Sevgili Buram buram Kekik Kokusu

Sevgili Halenin Haresi

Sevgili İç Dünyamın Başkenti

Sevgili İçimden Geldiği Gibi

Sevgili Hayatın Kendisi

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ah guzunum sağol canım benim teşekkür ederim ödülüm için ben de yayınlarım en kısa zamanda öpüldün ve tekrardan hep ödüller gibi geçsin hayatımız bu sene dopdolu mutlu ve saglıklı en önemlisi aşklı huzurlu :) sevgiler :))