31 Ocak 2012 Salı

Türkiye'de Bir İlk:Kitap Videosu

Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım "Bin Yüz Bir İnsan"ı.Aret Vartanyan'ın Butik yayıncılıktan çıkan kitabı.Daha yeni başladım kitap hakkında detaylı yorum yapamayacağım.Ama ilk sayfalarda kendine bağlayan kitaplardan biri olacağına eminim. İnsanın günlük yaşamın yükü altında, koşuşturmacasında sıkışmışlığını, taşıdığı kalıplarını, önyargılarını cümlelere taşırken, kendi gerçekliğini keşfetmesi ve bu gerçeklikle yaşayabilmesini sade bir yaklaşımla irdeliyor.


Kitapla ilgili ilginç bir detay ilk kez bir kitap klibi yapılmış olması.Gökhan Kırdar’ın o benzersiz sesi ve müziğiyle seslendirilmiş ve kendisiyle beraber Ece Özdikici, Zafer Yılmaz da rol almışlar klipte. İstanbul’da 7 ayrı sette çekilmiş ve Türkiye’de bir kitap için çekilen ilk büyük prodüksiyonlu projeymiş.

Arka Kapak:

Birkaç kitabın arkasını çevirip bakıyorsun ve yine kendini arıyorsun. Yaşamında yapmak isteyip de yapmadığın ya da yapamadığın ne kadar çok şey var. Oysa istemediğin birçok şeyi yaşadın ve yaşamaya devam ediyorsun. Peki ya sen kimsin? Gerçekten ne istiyorsun?
Seni tanıyorum.Kırgınlıklarını, hayal kırıklıklarını, hayallerini, yaşadıklarını ve yaşayacaklarını biliyorum. Çünkü, elinde tuttuğun bu kitabı sen yazdın.
Her gün onlarca role girerken, kendi kuklalarımızı yaratıyoruz. Kendimizden yarattığımız, günlük hayatta oynattığımız onlarca kukla. Her rolün bir kuklası var. Bir insanın, bin farklı yansıması...

Bir bedende kaç kişisin?

Bu kez benim yaşadıklarımda, seni sana anlattım.

Seni, bugüne kadar yaşamadığın bir yolculuğa davet ediyorum. Bittiğinde dünya bambaşka olacak.

Bu sefer kendin için bir şey yap. Hiç değilse bir kez bu kadar düşünme...

Eğer istersen benimle gel.

Hiç yorum yok: