2 Mart 2012 Cuma

Şaştım kaldım kendime

Saat şu an 02.56 Cuma günü başladı.Yarın daha doğrusu 4,5 saat sonra işe hazırlanmaya başlamam gerek.22.30dan 02.00'a kadar dans ettim.Etmediğim zamanlarda da dikildim ki bu zamanlar az.Üstelik danstan önce bir saat kadar da spor yapmıştım.Hem de düne kadar grip ilacı kkullanıyırdum ki içmem gerek ancak içemiyeceğim bu aksam vs vs

Ama hala uyanıgım,enerjiğim hatta enerji patlaması yaşıyorum.Bazen ben bile kendime şaşıyorum.Kendimden hiç ummadığım kadar yüksek performans gösterdim.Aylarca dans etmeyip sonra en cikso mekanlardan birinde tozu dumana kattım mı ?Vallahi kattım:)Kendi kendini bu kadar mı gaza getirir insan:)Hayırlara vesile olsun insallah :)Kim tutar bee deyip Orhan Veli'den şu dizelerle uyumaya çalışmaya çalışıcağım:

Heeey
Ne duruyorsun be, at kendini denize:
Geride bekliyenin varmış, aldırma;
Görmüyor musun, Her yanda hürriyet;
Yelken ol, kürek ol, dümen ol, balık ol, su ol;
Git gidebildiğin yere... 
 saat:03.04:)

2 yorum:

MaceraperesT dedi ki...

sefan olsun:) iyi yapmışsın:) o kadar zıplamaya vücutta mikroptan eser kalmamıştır:)

Guzunkizi dedi ki...

Valla kalmamıştır umarım:)Arada yapmak lazım kurtları biriktirmeye gerek yok:)