28 Şubat 2012 Salı

Hastalık iyileşmeye giden yol

Zıtları birleştirmeye cesaret etmeden önce ,ayırt etmeyi ve bölünmeyi öğrenmek zorundayız.İnsan,ruhunun en karanlık gecesinde ve en derin ümitsizliğinde ,kendinin ışığını bulabilmek için maddesel dünyadaki kutuplaşmanın derinliklerine,bedenselliğe,hastalığa,suça ve günaha inmek zorundadır.Bu ışık,onun eziyet ve acıdan geçen yolunun.anlamlı bir oyun olarak görmesini sağlayacak ve zaten her zaman var olduğu yerde,birlikte kendisini yeniden bulmasına yardım edecektir.

İyiyi ve Kötüyü tanıdım,Günahı ve Fazileti,Haklıyı ve Haksızı;Yargıladım ve Yargılandım;Doğumdan ve Ölümden geçtim;Sevinçten ve Kederden;Cennetten ve Cehennemden;ve en sonunda anladım ki,Ben her şeyle "Bir"im ve her şey benim içimde.

Hastalık iyileşmeye giden yoldur derken ;hastalığı sevmeye,kendine iyi davranmaya,her şeyin bir sebebi olduğunu anlamaya çalışmaca...

Hiç yorum yok: