11 Şubat 2012 Cumartesi

ACİL!Belki bir anneyi miniğine ve aşkına kavuşturabilirsiniz

   Gamze Akbaş genç bir anne,eşine aşık bir kadın ve blogger.Ancak şu anda Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi’nde yatıyor. Kan Grubu A RH(+) ve bizlerden yardım bekliyor. Lösemi ile savaşıyor. Doktorlar çok zamanları olmadığını söylemiş.Uygun ilik aranıyor.İlik bulunmasa bile kan vererek trombsit nakline destek olabilirsiniz.Kan grubu fark etmiyor.Çünkü gereklı kan grubuyla kan değişimi yapılabiliyor ve bunun için hiç bir ücret talep edilmiyor.


  Hepimiz başımıza her an kötü bir şeyin geleceğini biliriz de hep hiç yokmuş gibi yaşarız.Şimdi biraz daha"Farkında" olma zamanı.Ne kadar çok kişiye duyurulabilirse o kadar iyi.


Ve bir ANNE'nin kaleminden eve veda yazısı...


    Sevdiğim Emrah’ımdan dinledim bu masalı, hastalığın tekrarlandığını öğrendiğimiz günün gecesinde sabahlarken anlattı bana. Bir çocuk varmış mutluymuş o da bizim gibi, bir gün okula başlamış. Ama annesinin yanından ayrılamıyormuş hep ağlıyormuş beni tek bırakma diye. Anne eğilmiş yavrusunun gözlerine kadar, anlatmış onu ne kadar sevdiğini ve açmış avucunun içini ben senin avucuna bir öpücük konduruyorum. Bu öpücük sen ellerini yıkasan bile ellerinden akıp gitmez canım yavrum. Ne zaman bana ihtiyacın olduğunu hissedersen avcunun içine bıraktığım öpücüğü hissedeceksin.

   Bir öpücük kondurur yavrusunun minik avucunun içine anne. Şimdi parmaklarını kapat sımsıkı tut yavrum der.

   Bende öyle yaptım tıpkı canım sevgilim Emrah’ımın bana yaptığı gibi ,
Canım kocam sağ avucumu öptü doya doya defalarca kez kapat şimdi sımsıkı dedi ellerini yıkasan bile geçmez bu öpücüğün gücü.

   Canım yavrum sol avucumu öptü, bende onun iki avucunu birden öptüm, kapat annecim sımsıkı tut bu öpücüğü ellerini yıkasan bile geçmez bu öpücüğün gücü dedim. Minik parmaklar hemen kapattı sımsıkı tuttu. Kursdan dönünce bana kepçe ve traktör al tamam mı dedi.

   Sana söz veriyorum alcam annem dedim. Dedim demesine ama dediğime ben bile inanmadım

   Ayrıldım evden ağlıyarak, hıçkırarak çıktım, yutkunamadım boğazım düğüm olmuş çoktan.

   Kardeşim, annem, babam gözünüzü yaşlı bıraktım. Affedin beni. Allah size Atakan büyüyüp kendi ayakları üstünde durana kadar güç, kuvvet versin. Emrah’ımı yalnız bırakmayın sakın. Nereye tayini çıkarsa ona destek olun yalvarırım size. Gözüm arkada değil benim. Önce Allah’ıma sonra size emanet canım yavrum.

Gamze Akbaş'ın kişisel blogu :
http://atakan310309.wordpress.com/

Hiç yorum yok: