5 Şubat 2012 Pazar

Sorulu Cevaplı Mimmm

Sevgili Naley mimlemiş beni röportajımsı mimiyle :)Eee bana da cevaplamak düşer:)

1. Sence çok anlamlı bir söz ?
Hiç kimse seni görmüyormuş gibi DANS ET,
Daha önce hiç canın yanmamış gibi SEV,
Hiç kimse seni dinlemiyormuş gibi ŞARKI SÖYLE,
Sanki şu an cennetteymişsin gibiYAŞA
Cennette şarkı söyleyerek dans ediyor gibi ÇALIŞ

   2. Makyajında olmazsa olmazın ? 
Siyah göz kalemim,siyah eyeliner,siyah rimel
   
   3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir ? 
Özel olarak uyguladığım bir şey yok.Bazen gece dısarı cıktıgım da aydınlatması için göz altı ve kaş altıma beyaz simli far sürerim.
   
   4.En sevdiğin çiçek ?
Gül hep vazgeçilmez.Bazen istemeden geldi ,bazen mutlu etti,bazen yıllarca saklandı defter aralarında,bazen yolda yürüyen iki sevgilinin elinde iç çekerek izlendi.
  

   5.En nefret ettiğin şey ?
Çıkarı uğruna sevgilisini,arkadasını,dostunu,akrabasına satan-ki bence sattığı tek şey beş para etmez karakterleri-iğrenç mahluklar
  
   6. En çok sevdiğin iltifat ?
"İnanmıyorum gerçekten öğretmen misin?Ben seni öğrencisin okuyorsun falan sanmıştım.Yaşını hiç göstermiyorsun":)  hihhiih:)))


   7.Favori kitabın ? 
Çok var...İlk aklıma gelenler;Evrenden torpilim var,Nefes,Aşk kuantumu ve Duygu Asena'nın tüm kitapları.   

  8. Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü ?
Kimseyi yakın falan bulmuyorum:)Ben "Sadece Ben"olrak mutluyum.Ne diye başkası üstünden prim yapayım.Hiç ihtiyacım yok:))Bir kaç kişi eski bir manken var.-O kadar ki bu ismi bulmak için googlea baktım:)-Yüksel Ak'a benzetmişti.  

  9. Herkesin çok beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün ?
Valla converselere palyaco ayakkabısı dedim koca bir yazı conversele geçirdim,lastik bot giyenlere geldi bizim memet agalar dedim bu sene kırmızısını bulabilmek için deli oldum:)O yüzden büyük lokma ye ama söz konuşma derkeeeeeennn "ugglar ayı ayağı gibi değil mi" diye sadece soruyorum demiyorum:))

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü ?
Hepsinden istiyorum hepsinden:)Yeni bir fondoten,yeni dolgun kırvık gösteren bir rimel,yeni rujlar,yeni ojeler,yeni allıklar,yeni göz kalemleri,yeni parfüm bu tek -Dior'u tek geçerim.Yakın zamanda yurtdışına gidecek varsa ellerinden öpecem:))Yani "zincirlere vursalar,zamanı durdursalar, bu sevdaaaa bitmezzzz:))

Tıpkısının farklı cevapları için sevgili;Silmaril,seminin mutlu elleri,maya,icimdengeldigigibi,balbocukleri,cipsyiyemeyenkiz mimlendiniz...

2 yorum:

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

aslinda ben de de bir mim in vardi ama :)

Guzunkizi dedi ki...

Doz,biliyorum unutmadım:(yazacağım, yazdığımda da haber vereceğim affedersin bazen sadece zaman alıyor