27 Haziran 2012 Çarşamba

Takıntılı Mim

Sevgili Shirin Serkan beni mimlemiş.Daha önce yapmadığım ve "hımmm bir düşüneyim bakayım" dediğim bir mim.Ama söz konusu kişi benim gibi kendini çok didikleyen biri olunca bulmak kolay oldu.

Mimin konusu takıntılar.Nelere takıntılıyız bir düşünelim.

*Sakıza takıntılıyım:)Kulağımda müzik olsa hatta kulağımı patlacak kadar ses açık bile olsa birinin sakız çiğnediğini gördüysem o sakızı alıp saçına başına yapıştırasım geliyor ve mutlaka o sakız sesini duyuyorum.Özellikle toplu taşımalarda veya banka,market gibi yerlerde kuyruktaysam vay halime :))

*Erkeklerin tırnaklarına takıntılıyım.Tırnağı uzun veya ellerini yemiş erkek Brad Pitt olsa kaç yazar :p O kadar yani:)

*Sunumlara takıntılıyım.Bir restaurantta yemek veya misafirlikte simit,peynir,cay bile olsa sunum önemli.

*Siyah göz kalemine,eyelinera ve küpeye takıntılıyım.Bunlar olmazsa çıkmam abi:)

*Çok kabul etmek istemesem de yedek takıntım var sanırım.Mesela kışın etek,elbise giydiğimde mutlaka yanıma yedek çorap alırım kaçar diye.Bir yere kalmaya gideceksem yedek T-shirt,topuklu ayakkabı ayağımı vurursa diye yedek babet :)) Bünyeye zarar dedikleri bu olsa gerek

*İşimde kendim dışında kimseye kontrolü bırakmama takıntım var.Yorgunluktan ölsem şehit düştüm ama olsun gene de ben yaptım diyecek kadar.

İlk aklıma gelenler bunlar.Mimi isteyen herkes yapabilir ama bana da bir not bırakın merak ederim:))

3 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

bende yanıtladm bunu beklerim:)

Görüşmek üzere
http://www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

sunum un estetik olması kesinlikle zevki hazzı artırıyor.
kontrolü bırakmama..tuttuğunu koparan bir karakter seziyorum :)
sevimli takıntılar.. :)
teşekkürler..

Guzunkizi dedi ki...

@follw me hemen bakıyorum:))
@shirin serkan,hepimizinki sevimli olsun:))