4 Temmuz 2012 Çarşamba

Tatil Başlasın...Yollara Düşeyim

Yoğun ve yorucu bir sene sonunda tatilimin ilk haftasına aynı yoğunlukta başlamış bulunmaktayım ya da bulunmaktaydım:) Bu akşam Çeşme otobüsü otogardan çıktığı an benim için resmileşmiştir tatil:)

Îş ,okul,tatil hazırlıkları derken bu gece yola çıkıyorum.Kendimi en ait hissettiğim yere,en çok kendim olduğum,kendime en iyi baktığım yere gidiyorum...YOLLARA DÜŞÜYORUM...

Nereye gittiği önemli değil ,"yolda olma hali"ni seviyorum.Hele de gece yolculuğuysa bir de cam kenarı,değmeyin keyfime...

Bu sene uzun uzun yatmak,dalga seslerine karışmış rüzgarın uğultusunu dinlemek,gece yıldızları seyretmek,güneşi batırmak,yakamozu doğurmak,bolca okumak,uyumak,yeni planlar yapmak,yeni tatlar denemek istiyorum.

Çeşme,Alaçatı civarlarında olacağım.Ne yapmalı?Nereye gitmeli? önerilere açığım.Ama ben en çok yollarda kendime açığım...



Hiç yorum yok: