17 Temmuz 2012 Salı

2012 Yaz Günlüğü Vol.1

   Her sene Haziran ayında, o yaz yapacaklarıma dair bir "To Do List" hazırlardım.Bu sene kısa dönemli liste hazırladığımı fark ettim.Bakıyorum da bir numaralı listeyi büyük oranda başarıyla tamamlamışım.

TO DO LIST
Gün batımını izle  *
Güneşin doğuşunu izle *
Güneşlen,bronzlaş,haşlanma
Dalgaların rüzgarla dansını izle *
Sahilde kitap oku *
Deli gibi dans et *
Yeni lezzetler dene *
Bir yerin sokaklarında kaybol *
İnsanların hikayelerini dinle *
Yeni yerler keşfet *
Fotoğraf çek *
                                                                             •Aşık ol
Yıldızlılar başarıya ulaştıklarım.Haşlanmadan bronzlaşmayı beceremedim bir de aşkı bulamadım.:P şimdilik...


Alaçatı'ya olan hayralığım ömrüm boyunca bitmeyecek sanırım.Nasıl şirin,nasıl huzurlu,rengarenk bir yerdir orası öyle.Hele de her kapının önündeki renkli masalar yok mu beni benden alan...









3 yorum:

EQ dedi ki...

Su Alacati'yi öyle merak eder oldum ki artik, bloglarda gördükce, okudukca... bu sene TR'ye gelemiyoruz maalesef ama, seneye Ege turu yapmak istiyoruz, Alacati'ya da ugramak faruz oldu artik.

Kendim gidemedigim icin, böyle tatil postlarini okumayi, böyle güzel fotograflara bakmayi cok seviyorum.

Haslanmadan 'yanmak' askta da mümkün degil zaten... er gec o da olur, o seni bulur merak etme;)

Selamlar
Ayse

EQ dedi ki...

Faruz= farz:)

Guzunkizi dedi ki...

Kesinlikle şiddetle tavsiye ederim harika bir yer.İlgili başka postta gelecek bayılacaksın eminim:)