23 Aralık 2011 Cuma

Bilincin yapamadığını beden telafi eder

3gündür kabus gibi mide ağrısı,bulantı,kusmayla ugrasıorum.Hayatımda ilk kez serum yedim 3saa15dakika.Sabit bir yerde bile oturamayan ben bir yatakta o kadar saat kıpırdayamadan yatmak çok zordu.Allah herkese acil şifalar versin.Cok zor bir seymiş kalkamamak insan kaybedince anlıyor degerini.Yemek yemek hatta su içmekte öyle 36saat sadece yarım bardak su içebildim o da ilaçları yutabilmek için.Su bile midesini bulandırır mı insanın?:((

Şükür bugün kalktım, oturuyorum,bulantım çok az.Mideme katı ve sıvı bir şeyler inmeye başladı.Bir kitaptan aklımda kalmıştı."Hastalıklarda beden-ruh ayrımı sadece tanıyı koyarken gereklidir" diye.Hastalık belirtileri bizi gittiğimiz yolda bir durdurup, bir arabamızı bozup bizi bir şeylerin yolunda gitmediğini,yanlış yaptığımızı göstermek için varlar sanki.

Duyguları dışarı değil içeri yönlendirince mide hastalıkları oluşurmuş.İnsan kendi kendini sindirir,parçalar,öğütmeye çalışırmış.Bu yüzden dışarı yansıtmayı öğrenmek gerek.Bilincin yapamadığını beden telafi ediyor...

4 yorum:

MaceraperesT dedi ki...

yazdıklarını okurken yaşadıklarım geldi aklıma. bir ara ben de her ay acile taşınıyordum. belirtiler seninkiyle aynıydı. ne zaman bir şeyin üstesinden gelemesem insan ilişkilerinde, ya da hazmademesem bazı şeyleri yine aynı şeyleri yaşarım.

sözün kısası yani..fena bir durum.

Guzunkizi dedi ki...

Aynen öyle...iki aydır ben de acillerdeyim.Tabikide söyleyemediğim içimde tuttuğum her yasantı sonucunda.SAğlıktan değerli değil hiç bir sey.Yasanması gerekenler yasanıyorken kendimize iyi bakmalıyız.Ne diye kendimizi feda ediyorsak?:P

neselihaller dedi ki...

çok geçmiş olsun, yıpratmayın kendinizi bu kadar diyeceğim ama yapması çok zordur bilirim..ama günün sonunda insan yine kendisiyle kalıyor...kendimizi idareli harcamalıyız...

Guzunkizi dedi ki...

evet cok dogru demişsin neseli haller:)kendimizi idareli harcamalıyız