25 Aralık 2011 Pazar

Uzaktaki sevgililer için yastık çıkmışş-Pillow Talk

Bu da mı dedirten bir olay , bir icat çıkmasa şaşıracam:)Pes dedirten bir tasarım harıkası.Gerçi benim gibi ne uzakta ne yakında sevgilisi olanları niye enterese ediyor bu durum bilmiyorum ama beğeniverdim işte.

Efendim İskoç tasarımcı Joanna Montgomery’ nin fikri olan bu yastık(nam-ı diğer pillow talk), uzak mesafelerde bulunan romantik aşıklar için üretilmiş. Takılan yüzük sayesinde sistem, karşı tarafın yastığı ile iletişime geçiyor. Yastığa başınızı koyduğunuzda karşı tarafın yastığı ışıldamaya başlıyor ve sizin yattığınızı anlıyor. Karşı taraf da yattığında, sevdiğinizin kalp atışlarını duymaya başlıyorsunuz.PEsss demeyeyim de ne diyeyim:)OLurda sevgili hasret çekenler varsa bence çok romantik bir hediye olur diye düşünüyorum.Ama diğer taraftan yüzükten ölesiye korkan erkek bolluğunda olan bir memlekette(yada bana böyleleri rastlıyor bilemicim:)tutulur mu ,kullanılır mı bilmiyorum.Şahsen çok şirin bulduğumu söylemeden edemiyeceğim.Tam böööööyle "ayyyyy ne güzellllll.Ay ne romantiiiiikkk!!"nidalarını da duymuşluğum var.Yaşasın tek değilim:P İşte videosu:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Guzunkizi dedi ki...

hahaha:)dimi dimi çok romantik.alın valla:) ben de benim için olanlardan alacagım bir sonraki postta da tek kollu olanlarından paylaşacam:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Guzunkizi dedi ki...

Hahaha hadi :)ben üretildi diye okudum .Ama pek tabiki de kısıtlı ilgi alanı olduğu için detaylı arastırma yapmadım:)Ama eminim üretilir:)Özür dilerim heveslendirdiysem.İnşallah üretilir desem ?:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Guzunkizi dedi ki...

tamam görürsem sana haber vericem bende :))